søndag 31. oktober 2010

Unnis design

Det har da vært veskekurs i helga, fra fredag ettermiddag, hele lørdag og mesteparten av søndag. Vi var bare fem deltagere, sydde ferdig åtte vesker, nesten ferdig to til, starta på flere, og sydde en boks også. Designet sto Unni for, stoffet kom fra stoffbutikken Tante og jeg, og det samme gjorde ruskinn og vatt. Forstoff og tråd holdt vi sjøl, men det kjempegreie med å ha med noen som har stoffsalg, er at da har du tilgang på det du trenger, der og da. Så vi fikk symaskinnåler, knapper o.l. ettersom vi sa fra hva vi trengte. Og jeg må da fortelle at jeg glad kunne fortelle at nå hadde jeg brukt opp to stoffer til for, men hvor mye hadde jeg istede kjøpt? Kom heim med både ruskinn, gobelinstoff og for til flere vesker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar