torsdag 21. april 2011

På tur

Den som leste blogginnlegg som var skrevet før turen, kunne se at jeg lurte på om det blei noe snø siden vi kjørte bobil med sommerdekk. Turen gikk veldig fint til Fjordcamp, det var regn og bare veier. Blei noe snø som fort blei borte på lørdag, men kom igjen med snø på søndag. Det blei ikke så mye av den, men vi fikk beskjed om at det var sørpe over fjellet, noe som gjorde at vi bestemte oss for å komme oss heim, og ikke dra det ut.
Men vel på tur viste det seg at det tinte veldig fort, så vi så litt sørpe øverst på fjellet, og det lå midt på veien, og vi fikk ingen berøring med det, og kom oss heim med bilen i god behold. Men mandag, da lå snøen der!
Vi har hatt fam Johansen heime på besøk, og Stig har gjort det slik at nå trenger du ikke stå inne på en blogg for å kommentere her.
Lørdag fikk jeg prolaps i ryggen, det har bare blitt verre og verre, men ser ut til at det kanskje er på retur. Hadde "sytørke" i forrige uke, og nå klarer jeg ikke å sy. Dette blir skikkelig leit. Sitter "oppskora" i en stol, og strikker litt. Men har fått strikka nesten to par lester, og er begynt på et votteprosjekt for husflidslaget. Så noe kommer det ut av vond rygg. Men jeg ser masse jeg kunne gjort ute nå som snøen er blitt borte. Og siden det er påske skulle vi vært på hytta. Tror dette er første påska vi er heime sia vi fikk hytta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar