tirsdag 13. august 2013

Ufo nr 10

Men når jeg tar fram en ting for å gjøre det ferdig, ligger det gjerne noe mer sammen med dette.
Så dette hvite trekket (det blei til den store puta) var jeg begynt å sy sammen til et flak, og da jeg fortsatte, blei det passe til denne puta.  Her blei det bare en lapp til overs, og hva skal den bli til?


Og så lå det en rest fra et teppe jeg har sydd en gang, så dette måtte absolutt sys på et sort putetrekk jeg fant tidligere på dagen.  Var litt skeptisk til dette, men må prøve.  Og nå har puta fått en blokk på hver side, og den er virkelig flott der den står i en stol i gangen.  Og dessverre, det er nok fler enn ti ufoer igjen, men jeg skal heller nummerere dem med a, b, c osv, når tallene er brukt opp. Så dette er nr 10 a, b og c.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar