torsdag 19. juli 2012

Spennende


syns jeg dette så ut.  Sy en løper, skjære ut midten, sy små blomster sammen i forsvinningsplast, måtte jo være lett, jo.  Gjorde klar til og med løper nummer to, men da var det blitt seine kvelden, så jeg skar ikke uy midtstykket på den.  Og så går det jo sånn at jeg ser jo dårlig, ikke lett å se blomsterlinjene inni plasten (hadde jo ikke åpen fot på maskinen), og i tillegg skulle det sys tråder mellom blomstene for å holde dem sammen,  Men de løyste seg jo opp når jeg vaska vekk plasten.  Jaha, hva gjør jeg da?  Det var bare å ta synåla fatt.  Noen steder blei det venetianske stolper, andre steder forsterka jeg og dro sammen noe av det som sklei ut.  Og så skulle stasen sys sammen.  Sto ikke noe om hvordan!  Jaja, ting er kommet sammen, skal stryke løperen og se om det fungerer bra, og så aldri mer.  Den som ikke blei skåret i, skal få noe helt anna som dekor, mulig det blir applikasjon.  Dette blir garantert værende i dette huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar