mandag 17. oktober 2011

Etter

Pyntehåndklehylla laga pappa for bortimot 70 år siden, og den ville jeg ha opp uansett, for den har ligget i kjelleren i mange år. Dessuten ville jeg beholde det lille skuffeskapet, for det har han også laget.
Nå er det sybord over hele lengda, har satt opp de to symaskinene som brukes (har en gammel flott Singer som står i ei hylle), og skjæreplass på samme lengde. Har selvfølgelig ikke hatt tid til å gjøre noe produktivt der inne ennå, så kanskje en maskin må vike plass innimellom, men det måtte til tidligere og.
Engelen min kom i vinduet som før, hattene er litt spredt, men kanskje jeg får tak i ei hylle til, bare til dem. Orker ikke å kjøre rundt for å finne det, må bli når jeg skal avsted. Avslutninghylla fra det gamle kjøkkenet endte opp stående på bordet, og der hadde jeg egentlig planer om at cd-stativet skulle stå. Det går seg vel til etter hvert. Har i allefall fått fingerbøllene på plass i settekassen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar