lørdag 21. august 2010

Ikke ferdig

På veskekurs hos AnnAKa i vår lærte jeg at har du ikke minst 11 ufo liggende, er du ingen quilter. Nå har jeg aldri regnet meg som quilter, og jeg har aldri hatt så mange ufoer liggende. Her er imidlertid en. På det veskekurset hadde husflidsbutikken her et lite utsalg, deriblandt disse spisebrikkene av AnnAKa, så jeg kjøpte pakken med stoff og mønster. Ikke merka hva var hva, ikke oppmålt etter planen til AnnAKa, og til slutt var det jamen for lite stoff også. Ikke noe stoff kunne være beregnet til ovalen, så det måtte jeg finne hos meg sjøl. Ikke AnnAKa sin feil.
Det var et kjedelig arbeid. Ikke selve sammensyinga, men alt dillet med blader og rosetter, og for den som ser godt etter, er fremdeles knappenålene i, for jeg har ikke funnet energi nok til å begynne å sy dem på. Men de skal bli ferdige, når jeg kommer fra ferie. Det er forresten tre ring til som skal, så alt i alt har jeg fire ufoer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar