mandag 5. august 2013

Ufoer.

Men jeg fant det trettende og! Og 2 i gang i Bø!  Så i forrige uke var jeg heime alene, og da måtte noe gjøres ferdig!  Sengeteppet kom fram igjen, det mangla kun lukkekanten, så den er kommet på, og teppet venter bare på at vi skal begynne å pusse opp soverom/skifte senger i Bø.  Skal ikke ta så lang tid nå før det skjer.


er man i husflidslag, må man da kunne såpass som å hekle en spiralgryteklut!  Men sannelig om man kan.  Tror den første blei rekt opp iallefall 14 ganger!  Og andre sa at da hadde de kasta hele greia, men som jeg sa: er man i husflidslag, så må man da kunne såpass!  Er glas de er ferdige.  Så når jeg teller med det jeg fant, og ikke huska jeg holdt på med, er det bare 11 ufoer igjen,  Er i gang med nr 11, men det blir ikke denne uka den blir ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar