mandag 29. oktober 2012

Det blei vinter

mens vi var i Bø.  Skulle kjøre heim en tur torsdag, men vi våkna til en halv meter snø, og det begynte å blåse, så jeg måtte melde at jeg satt værfast.  Ikke så allerverst på morgenen, da måka Arne, og jeg var ute og kjørte, men så kom stormen!  Da så vi ikke mye gitt.
Vel, man kan jo gjøre andre ting .  Når man har spist opp de kakene man fikk som gave da man dro, får man bake sjøl!  Og siden eplehøsten blei så "stor", tok jeg med epler for å bake av.  Og på lørdag bakte jeg to kaker, fikk besøk nesten med det samme, så første kaka sto igjen med et lite stykke til svigermor kom på søndag, den andre gikk i fryseren.
Brødskivene:  Arne skar opp brød, gikk der i fra, kom tilbake og fant ene skiva stående rett opp , og lurte på hva som skjedde?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar